joline ska ha smisk

2011-01-27 @ 10:17:00
godmorgon!

min morgon började tyvärr inte så jätte bra idag måste jag säga. bussen var oerhörd försenad så jag hann inte fara på idrotten imorse. sitter istället på skolan och försöker skriva lite svenska novellanalysen nu innan lunch. pratade just med bussföretaget om att det alltid är just 08:35 bussen som är sen under vardagarna och fick väl inte speciellt mycket till svar.

idag är det en lång dag när vi går ända till klockan fyra och jag tycker att det verkar som att alla är sjuka dessutom. iallafall anneli och joline, smisk på joline! förövrigt så är det helt öde i klassrummet eftersom att alla andra är på idrotten så det känns lite ensamt och väldigt tyst här inne.

kram

Kommentarer
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-01-27 @ 10:51:12
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Sofie

fin blogg! :)



Det är samma för mig, det är just en buss som är jätte försenad, så man missar oftast första lektionen...



2011-01-27 @ 13:42:00
URL: http://niilssonpeetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0