polaris 800 rush i mitt hjärta

2011-01-21 @ 17:10:49
hej!

denna dag har verkligen varit helt underbart härlig. morgonen började med en film på engelskan om global uppvärmning som heter inconvenient truth och efter det skulle alla som går spanska steg 3,4 och 5  ha språkolympiaden. vi skulle vara uppe i skrivsalen för att skriva ett prov, alla skulle skriva samma prov på datorn. jag vet inte riktigt om jag kan säga att jag tycker att det gick bra men det är iallafall gjort!

lunchen kom väldigt snabbt, redan klockan 11 sprang jag och elin iväg till gouter. hann trycka i mig mackan och prata en stund innan det var dags att dra iväg till trafikskolan där vi skulle befinna oss klockan tolv för att åka ut till sävar. efter att ha fått på sig alla skoter grejer var det bara att sätta igån att köra. så jävla kul! jag är typ kär i skotrarna vi körde, bara 2011 modeller. herregud, vilken känsla! det blev en långtur, djupsnö körning, testa burka osv.






polaris 800 rush

mamma hämtade upp mig när vi var klar och skjutsade mig till skolan där jag var tvungen att göra ett svenska prov. jag kom in som en liten snöhög med hur mycket kläder som helt och det luktade nog väldigt mycket skoter om mig skulle jag tro. provet gick bra, jag svarade på allting utom en fråga och det kändes som att det var rätt iallafall.

nu är det dags för mat-potatisgratäng och fläskfilé!

kram


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Fyyy fan va kul!! Vill också haa =((=(=(=(

2011-01-21 @ 17:52:03
URL: http://photonerden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0