she´s so cute

2011-01-06 @ 15:44:40
hej!

efter middagen igår åkte vi iväg hem till erik där resten av kvällen spenderades framför en film. det blev komedin what happens in vegas, dock så hade vi båda sett den men den är rolig iallafall. båda två somnade ganska fort direkt efter filmen, vända åt varsitt håll och snörvlandes för sig själva.

imorse så vaknade jag vid elva av att jag var så fruktansvärt tät i näsan att jag inte kunde andas och självklart så kunde jag inte somna om efter det heller. det hela resulterade i att jag började peta på erik och röra mig i sängen för att väcka honom. och jag lyckades!

nu sitter vi soffan och spelar viva piñata tillsammans med hans söta lillasyster och det är verkligen ett gulligt spel som egentligen inte går ut på någonting viktigt alls. vi ska äta middag hemma hos mig ikväll vid sex så jag skulle väl tro att vi sover där också men vi får väl se.

kram

Kommentarer
Postat av: elina

allt bra?:)

2011-01-06 @ 17:49:38
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Ville bara önska dig...

EN TREVLIG HELG! ♥

2011-01-07 @ 18:04:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0