skola

2011-01-12 @ 17:05:58

kul att man är less redan efter första dagen i skolan och bara vill ha helg typ nu nu nu nu. men som sagt så är det bättre att utbilda sig än att bara hoppa av skolan så jag får bara så lov att bita i det sura äpplet och släpa mig till skolan ändå. hur tycker ni själv att det var idag? eller började ni måndag eller tisdag kanske?

nu är jag hemma och sitter i sängen med lite skolarbete som vanligt ungefär. jag väntar bara på att maten ska bli klar så att jag kan byta om och börja dra mig iväg till kickboxningen. ikväll blir det däremot utan mamma, så jag får hoppas att det finns någon fler ensam stackare där ikväll annars blir det till att köra tillsammans med niklas som är ledare.

kram


Kommentarer
Postat av: Monika

Hej!

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig på min blogg genom att skriva att du är med :)

2011-01-12 @ 18:49:25
URL: http://monikafranzen.blogg.se/
Postat av: angelina

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-01-12 @ 20:08:40
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0