SYSTEM TOOL VIRUS

2011-01-20 @ 09:58:22

godmorgon!

jag sitter hemma just nu och ska snart kasta mig in i duschen och äta lite frukost innan jag drar iväg till skolan. det första jag måste göra när jag kommer dit är att lämna in datorjäveln för andra gången det här året! jag förstår verkligen inte varför det där system tool kan drabba jsut mig, jag laddar inte hem på min dator eller någonting sånt, det enda jag gör är typ att blogga, skolarbeten, facebook osv. jag bloggar iallafall just nu från mammas dator eftersom att det bara var att slå av min egen dator på direkten!

jag vet att det är många andra som har råkat ut för det här viruset också, direkt det "ploppar" upp så är det försent. då laddar det upp en massa virus på ens dator och vill dessutom få en att köpa ett virusprogram som bara laddar upp ännu mer virus och som dom påstår vara det enda som hjälper. åh, jag blir fan galen!

vad är det roliga med att förstöra för andra? alltså sitta och skapa alla dom olika virusen?

kram


Kommentarer
Postat av: Sara a.k.a. Game Girl

Ja usch HATA virus, jag har dock iten råkat ut för det så många ggr, men det gäller ju att ha sitt virusprogram aktivt alltså... hm. Hoppas det löste sig iaf!



Gå gärna in på min blogg och avslöja vad din första kärlek hette (bara förnamn): http://thegamegirl.blogg.se/2011/january/first.html

2011-01-20 @ 11:54:30
URL: http://thegamegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0