umeå simhall

2011-01-22 @ 18:54:20
hemma efter en väldigt lång dag på simhallen i umeå tillsammans med elin. det gick faktiskt bra, eller vad tycker du om min prestation elin? jag fick iallafall veta att jag ska få börja jobba där en gång i veckan. på måndagar rättare sagt mellan kvart över fyra till kvart över sju. det ska bli jävligt skönt att börja jobba och tjäna in lite pengar!

direkt jag kommit innanför dörren så satte jag igång med att hacka alla grönsaker till middagen, det blev tacos till min lycka! jag höll allvarligt på att hungra ihjäl eftersom att jag inte hade ätit sen åtta imorse och blev typ därför överlycklig när maten äntligen var klar.

jag har absolut ingen som helst aning om vad jag ska göra ikväll. det lär väl sluta med att jag äter lite chips och dip framför någon bra film men jag får väl se. vad ska ni göra ikväll?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0