we R who we R

2011-01-17 @ 23:29:05
hej!

det har varit lite ont om uppdateringar här på bloggen nu under helgen eftersom att jag inte har suttit vid datorn någonting. jag har bara spenderat tid med min underbara familj och pojkvän!

fredag-blev det en jätte god och mysig middag tillsammans med pappa, christina och veronica. lördag-inleddes med en lång sovmorgon och sedan en ordentlig "hotel" frukost, erik fick även agera chaufför till gäddträsk åt pappa och christina som skulle dit på kalas så vi skjutsade dit dom och for hem för att mysa och hämtade dom även senare under kvällen. söndag-ännu en lång sovmorgon och en mysig liten "hotel" frukost, middag tillsammans med familjen innan jag åkte hem till erik och umgicks med hans familj medans han var och spelade hockey. jag får ju såklart inte glömma att nämna att jag även såg solsidan!

ikväll var jag på första teori tillfället för att ta skoterkortet, det betyder alltså att denna vecka kommer att spenderas på trafikskolan minst två timmar varje kväll när det då är teori som står på schemat. körningen blir antingen fredag eller lördag och sedan prov nästa måndag och sen är det banne mig helt klart! ja, om man klarar provet förstås. men det sägs faktiskt vara lätt så det ska nog inte vara några problem.

tittade just på klockan och insåg att det kanske är dags att sova om jag ska ta mig upp imorgon för att fara iväg till skolan.

kram

Kommentarer
Postat av: lotta

Hittade just för en stund sedan din blogg och undrar vad det står på din tatuerin du har på övre handen :)

Älskar nämligen tatueringar!!

2011-01-18 @ 16:28:32
URL: http://lottasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0