wedding daze

2011-01-23 @ 22:14:15

äntligen är man nyduschad och fräsch efter att ha spenderat över en timme på gymmet. jag kände mig dock inte så jätte fokuserad idag så allting gick bara otroligt tungt. men jag fick iallafall träna lite och det är väl huvudsaken! just nu ligger  jag bara och slö tittar lite på wedding daze som går på kanal5, det är faktiskt en väldigt bra och rolig kärleks komedi måste jag säga!



det enda jag ska göra nu innan jag somnar är att läsa igenom skoter teorin en gång till så att det inte finns en chans i världen att kugga på provet imorgon!

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :)

2011-01-24 @ 22:49:53
URL: http://hannewestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0