zumba fitness

2011-01-25 @ 18:04:06
hemma från skolan och har just ätit middag alldeles ensam, dom andra hade redan ätit. nu sitter iallafall jag och mamma och pratar lite. jag ska nog be henne hjälpa mig med ett cv och ett personligt brev, vi hinner iallafall börja skriva ikväll.

ikväll klockan kvart över åtta så ska jag och mamma dra iväg till storsjöhallen för att prova zumba. det sägs vara oerhört roligt så det är bara att hålla tummarna. eftersom att jag tycker om att dansa så skulle jag tro att jag gillar det här också, passen har iallafall varit fullbokade varje gång jag gått in och kikat så jag skulle tro att det är väldigt populärt. har ni povat det någon gång?

update: så otroligt kul det var!



kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:) följa varandra via bloglovin?:)

kraam

2011-01-25 @ 23:24:02
URL: http://elinnnas.blogg.se/
Postat av: sofiaa

ååh, var det kul? :)

2011-01-26 @ 09:28:32
URL: http://ssandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0