get up, go out, me and all my friends. drink up, fall down, and we´ll do it all again. just sitting around, hanging out this afternoon.

2011-06-15 @ 21:08:50

sitter i sängen och dunkar musik, håller på att ge min kära ipod lite nytt att leka med. jag har känt mig alldels slö ända sen jag klev upp imorse. var uppe med tuppen imorse för att få komma till läkaren och ta lite blodprover, satan vad jag ångrade mig när jag väl satt där med nålen i armen och bloden rann genom slangen. direkt från sjukhuset, illamående och snurrig för att ta bussen till lycksele. väl framme i lycksele spenderades tre timmar på en utbildning i världskunskap, service & bemötande. det var dock bättre än vad jag trott, kanske är det en bra merit den dagen jag ska söka jobb?



Kommentarer
Postat av: hildur

kan du se min mailadress för det fanns visst en ruta enkom för det ;)

2011-06-16 @ 08:46:11
URL: http://hildurn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0