i wanna be a billionaire so fucking bad, buy all of the things i never had. uh, i wanna be on the top of forbes magazine, smiling next to opera and the queen.

2011-06-19 @ 19:34:35

i princip så har all min vakna tid denna helg har gått till att arbeta. igår gick jag för tusan och la mig nio, kände mig som en bebis typ. det var dock behövligt för att jag skulle ta mig upp sex imorse och arbeta hela dagen.  två dagar som inhoppare, skull egentligen inte börjat förrän den tjugofemte midsommardagen. på nåt underligt vis känns det ändå skönt att ha arbetat två dagar och kommit in i det hela så att jag är fit for fight midsommardagen när det troligtvis kommer vara hur mycket som helst.

imorgon ska jag ta en ordentlig sovmorgon medan alla dem som fått sova i helgen ska upp och jobba. ska verkligen njuta av denna vecka, är inte ledig speciellt mycket denna sommar men tjänar desto mer pengar och detta gillas starkt! funderar på att ta fram lite chips eller något och lägga mig framför en film och bara ta det lugnt resten av kvällen. söndagar är till för att bara ligga och göra ingenting, ska man göra någonting så är det att äta något gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0