i wanna wake you up, i can hardly hear my footsteps in the falling darkness. i can barely wait to see you, in your apartment. we were heading for the better times we wanted, we were sorry that the distance took more than we prepared.

2011-06-13 @ 23:21:05

har varit frånvarande här under ett väldigt bra tag, har istället lagt ner all min vakna tid på att göra färdigt allt som haft med skolan att göra. idag har det varit en helt underbar känsla att bara få lämna in alla böcker, att slippa se dessa sketna böcker under hela sommaren! har dessutomfått veta mina betyg i nästan alla ämnen nu, är ganska nöjd måste jag säga. är så jävla lycklig över att jag klarat matten! ni förstår inte min lycka, den glädje som uppstod när jag såg att det gått jävligt bra faktiskt.

kvällen har spenderats med underbaraste felicia, har varit helt otroligt mysigt. vi glömde bort tiden totalt så hon har just trampat iväg på sin cykel och jag har snart gjort mig klar för sängen. är sådär lagomt lycklig över att dem stängt av varmvattnet från klockan nio ikväll till klockan se imorgon bitti. det blir med andra ord en tidig morgon för mig då jag ska hinna duscha innan jag far till skolan, vi har skolavslutning imorgon! jag ska faktiskt ta med mig kameran och fota lite hade jag tänkt, det behövs verkligen bilder på denna blogg känner jag. vad tycker ni själva? vad vill ni se?

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca Önhult

Ja, det gör det verkligen!:)

Jag gjorde det hemma hos Irene Berg här i Lycksele.

http://www.ireneberg.se/



Ja, så länge man sköter det bra så sliter det ju inte alls på sitt riktiga hår!:)

2011-06-14 @ 13:23:18
URL: http://bexfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0