that´s me inside your head

2011-06-14 @ 13:19:47

efter en ganska weird men ändå awesome skolavslutning med en massa framtärdanden eller vad man nu skall kalla det är det äntligen sommarlov! ett år är nu äntligen avklarat, det har gått så fort och långsamt på samma gång. det känns som att jag har känt alla i klassen i en evighet och jag gillar det! ni är verkligen helt underbara! ännu ett plus med att det har gått ett år är att jag äntligen fått mitt presentkort på sf för att jag tagit hand om en massa prasoelever under året. nu ska jag bara bestämma när och vad jag ska se, har ni några förslag?

jag, joline, my, anneli och moa stack iväg till stan direkt efter avslutningen för att käka våran sista lunch ute på restaurang medan skolan betalar för det. sedan blev det även att vi gick förbi tre olika cafée, nya konditoriet, café stationen och mekka. alla skulle ha en kaka från ett speciellt ställe, har just fikat upp dem och ligger nu i soffan hemma hos joline och tittar på one three hill.

bilder från idag och ikväll kommer att dyka upp någongång under morgondagen


Kommentarer
Postat av: wiktoria

allt bra med dig ? , fin header :)

2011-06-14 @ 18:46:50
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/
Postat av: rebecca önhult

Jag satte in 100st, och då var det halva priset på isättningen så det blev ungefär 2000 vad jag minns:)

50cm, men nu har jag klippt och fräschat till det:)

haha det är riktigt snyggt, sen så behöver man ju inte sätta fast det varje morgon som med clips!:)

2011-06-14 @ 19:42:35
URL: http://bexfoton.blogg.se/
Postat av: daniella och ronja:)

Gud vilken snygg header/design! Vi är två tjejer som driver en blogg tillsammans. Och vi har så tråkig header/design!:( Och vi vill verkligen ha hjälp med att få en ny header/design. Det skulle uppskattas sjukt mycket om du skulle vilja hjälpa oss! Du kan ju fundera på saken. Du kan kommentera våran blogg om du tycker att det låter bra, eller så kan du maila oss!

2011-06-14 @ 19:54:58
URL: http://daniellaochronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0