what are words if you really don´t mean them when you say them? what are words if they´re only for good times, then they don´t when it´s love.

2011-06-16 @ 20:53:19

den här dagen har gått alldeles för fort, det känns inte som att jag hunnit med något alls! jag vaknade, åt frukost, satte mig på moppen, for förbi campingen och ordnade upp lite saker på schemat, körde hem. någonstans där emellan försvann hela dagen för att när jag kom hem så började vi med middagen. när dagen ändå tagit slut så fort så bestämde jag mig för att det inte var någon idé att göra något speciellt under kvällen då den också skulle ta slut lika fort. jag har med andra ord spenderat hela min kväll framför datorn, ordnat upp alla mappar på min externa hårddisk, gått igenom alla musik osv. på grund av allt detta så har jag upptäckt att jag har ganska mycket bra filmer på datorn som jag gärna skulle se, dock inte på datorns lilla skärm. pratade med pappa om det och voíla, det ska nu komma hem en hdmi kabel så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0