when i get older, i will be stronger. they´ll call me freedom, just like a wavin´flag.

2011-06-15 @ 00:08:46

haft en helt underbar dag och kväll tillsammans med mina bästa brudar. vi lagade middag tillsammans och bara snackade och sedan fick vi en impuls att fara på bio. det passade alldeles perfekt idag eftersom att jag fick ett presentkort på bio idag. baksmällan del 2 fick det bli och den var helt totally fucking awesome om jag får uttrycka mig så. den var så sjukt mycket bättre och roligare än den första. det enda jag har att säga är att ni som inte sett den måste göra det! efter filmen drog joline, anneli och my vidare för att träffa några från klassen men för mig och moa blev det till att åka hem.

jag åker till lycksele imorgon med tio bussen och ska hinna träffa läkaren innan det. så jag måste verkligen försöka bli klar med packningen ikväll. det är verkligen ett helvete nu när jag ska vara där hela sommaren i princip eftersom att jag jobbar, jag har typ panik över vad jag ska ta med mig. lär väl sluta med att jag trycker ner allt jag äger och har och använder typ två plagg under hela tiden. det får inte sluta på det viset har jag bestämt, ska försöka tänka igenom det här och göra högar som jag får fundera lite över till imorgon och packa ner dem då.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Det är en film jag vill se! :)

2011-06-15 @ 09:40:01
URL: http://www.melonerx3.devote.se
Postat av: hildur

kan du skicka bilderna till mig från igår? :)

2011-06-15 @ 10:13:23
URL: http://hildurn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0