banana rock & banana beach, here we come

2011-03-21 @ 03:13:50
hej!

som ni kanske har markt ar det inte sa mycket uppdateringar har pa bloggen. det har mesta dels berott pa att vi inte hade nagot internet i khao lak... nu har vi daremot flyttat in i lagenheten pa surin sabai och har nu tillgang till internet hela tiden! jag hoppas darfor att jag kommer att kunna uppdatera lite mer. lagenheten ar jattefin! eller man kanske borde saga typ lyxig? finns ett gym och en pool pa nedervaningen, en pool pa taket och sdet ar nara till stranden! behover jag saga att jag trivs? skulle hur latt som helst kopa en lagenhet har om jag bara hade pengarna... nagon som vill dela en lagenhet med mig? olivia kanske?

har just smort in mig med solskyddsfaktor och vantar pa ett familjen alevik ska komma hit till oss sa att vi kan ta en taxi och fara och boka en langtailare. vi hade tankt fara till banana rock och sen banana beach for att snorkla idag, det borde ga annu battre i ar an forra aret hoppas jag. kanske inte ar lika radd for fiskarna den har gangen?

kram

Kommentarer
Postat av: puss

jag delar med dig!!!!!!

2011-03-21 @ 06:14:53
URL: http://orenman.blogg.se/
Postat av: Anonym

din pojkvän kanske skulle kunna dela en lägenhet med dig där ;)

2011-03-21 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0