countdown

2011-03-07 @ 20:09:29
hej!

jag vet att det är väldigt dåligt med uppdatering här på bloggen just nu men jag skyller på att det är för att jag har haft väldigt mycket att göra både i skolan och hemma nu inför att vi åker till thailand på torsdag. åkte iallafall till lycksele i fredags efter skolan och ska stanna här tills imorgon kväll, då åker jag och veronica till umeå med kvällsbussen så att vi hinner packa under onsdagen utan att behöva stressa.

idag var jag och veronica ute på en super härlig lång promenad i det fina och härliga vädret tillsammans med pandoura. dock så virrade vi bort oss lite när vi skulle vara smarta och gena genom skogen och istället fick vi gå längs med ett dåligt skoterspår i tjugofem minuter innan vi kom fram dit vi skulle. totalt blev det alltså en timmes promenad för våran del, alla var därför lika trötta när vi kom hem eftersom vi hade fått plumsa mer än halva vägen.

har även varit sjukt duktig idag och skickat in alla uppgifter, har nu absolut ingenting kvar att göra innan jag åker. det känns så jävla skönt måste jag säga! nu är det bara att hålla tummarna för att jag får bra betyg på dom uppgifterna. har jobbat hårt med dom så enligt mig själv så förtjänar jag ett bra betyg!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0