effektiv tjej eller vadå?

2011-03-08 @ 16:33:13
hej!

klev upp tidigt imorse, tio i åtta var jag uppe ur sängen. då var det bara att gå och trycka i sig lite frukost innan jag skulle iväg till stan för att vara på shape hårstudio klockan kvart i nio. färgade i några slingor i håret, var på banken, åkte med pappa hem och åt lunch, klädde på mig och gick på en långpromenad med skrutteplutten, startade en tvätt, städade, dammtorkade och skurade hela rummet och packade sen tillsist ner allting inför att åka till umeå ikväll.

är riktigt stolt över mig själv faktiskt! jag har hunnit med oerhört mycket idag!

tvättmaskinen blev just klar så måste gå och kasta in kläderna i torktumlaren nu så att jag kan packa ner det sen. väntar bara på att pappa ska komma hem nu så att vi kan börja med maten, börjar känna att magen vill ha mat. kurrar lite då och då klart och tydligt, det är väl ett ganska tydligt tecken på att man börjar vara hungrig eller vad säger ni?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0