khao lak, 15 mars

2011-03-15 @ 12:54:20
hej!

sitter just nu pa ett internetcafe inne i khao lak centrum. laser lite om tsunamin i japan och hur det har gatt efterat. har aven hunnit med att kolla facebook, devtalk-skolhemsidan och olivias blogg. jag tror att vi ska borja ga ivag till nagon restaurang snart for att kaka men ar inte riktigt saker. beror nog pa hur lange vi alla ska sitta har och norda!

har haft det helt underbart och har solat massor, dock brant mig lite bak vid nacken och i pannan men inte sa mycket. det har nastan forsvunnit men det ar tur att det finns nagot som kallas for ice gel som lindrar och tar bort det roda. vi har hyrt tva mopeder som vi kor varje dag och har nu kommit in i att kora vanstertrafik, kanns dock lite skumt ibland..

kan inte saga att jag har shoppat speciellt mycket an sa lange, en bikini, ett par shorts till erik, ett armband och ett par flip flops. ar faktiskt forvanad over att jag inte brant flera hundralappar redan! det ar ju dock en bra stund kvar innan vi ska aka hem, sa jag lar val hinna med det ocksa tyvarr...

kram

Kommentarer
Postat av: puss

jag hoppas ni har det bra! sola och shoppa lite åt mig också! (a) hör av dig direkt när du kommit hem! jag har helt glömt bort hur länge ni ska va borta.....

saknar dig.

2011-03-15 @ 13:41:04
URL: http://orenman.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

2011-03-16 @ 20:56:33
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0