honey why are you calling me so late? it´s kind of hard to talk right now, honey why are you crying? is everything okey?

2011-05-09 @ 09:11:49

just kommit till skolan efter att ha varit hos tandläkaren och bytt ut bågen på både över och under käken, förutom det har jag även spänt skiten..  med andra ord: SMÄRTA, HÄR KOMMER JAG! sitter iallafall med musik i lurarna och pluggar lite dansteori eftersom att jag har prov i det sista lektionen. jag känner mig faktiskt positiv till det hela eftersom att jag kan allt på g-delen. nu ska jag bara få vg-delen att sitta och sen kommer jag att känna mig helt awesome!

jag vet inte om det bara var för mig som blogg.se krånglade igår eller om det var för fler bloggare, men det gick absolut inte att ladda upp inlägg. inlägget nedan skrevs igår men fick ta bort en massa och bara lägga upp det som handlade om i lördags när vi var på bio och såg fast & furious 5 måste bara få säga det en sista gång.. DEN ÄR AWESOME!

igår hände det dock inget speciellt, eller jo. jag var på veronicas gymnastiktävling tillsammans med erik, pappa, christina och farmor. jag tycker att det är ganska roligt att titta på och min systers trupp är verkligen duktig. resultatet av det hela var att de kom 1a i fristående, 2a i tumbling och 3a i trampett. jag hoppas verkligen att jag fick resultaten rätt nu men annars lär väl veronica kommentera antar jag. jag och erik var inte där ända till prisutdelningen så fick höra resultaten när hon kommit hem, erik tyckte inte att det var speciellt roligt att titta på. stackaren fick sitta där i tre timmar iallafalla eftersom att jag ville se när veronica tävlade.

efter att hon tävlat klart drog vi dock hem och fikade, fick besök av småttingarna till grannar. en liten söt krabat i famnen och en som jag fick gå runt och hålla i handen då och då. vi tittade på myror, plockade blommar och åt chokladkakor. kakorna gick verkligen hem då först båda ungarna plockade smulorna från fatet och hunden sedan kom och slickade rent fatet och även golvet.

nu måste jag verkligen fortsätta med teorin om jag ska fixa vg-delen och på så sätt få ett stort fett VG på provet idag. håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag ska ha I was born this way på sidan av magen liksom, om du fattar? :P haha

2011-05-09 @ 17:18:19
URL: http://robinonhult.blogg.se/
Postat av: Rebecca Önhult

jag önskar att allt va mitt riktiga men nej, jag har keratin slingor!

tacktack:)

2011-06-07 @ 22:24:11
URL: http://bexfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0