i keep on running, keep on running and nothing works, i can´t get away from you, no.

2011-05-03 @ 16:42:01

sitter hemma i sängen och fryser, det var ingen bra idé att dansa konstant i över en timme och sen gå ut i kylan med för lite kläder på sig. den där timmen var väldigt välbehövlig eftersom att jag och evelina ska redovisa våran koreografi imorgon. vi kom på en början och ett avslut idag och sen repeterade vi om och om igen, trots all träning är jag sjukt nervös eftersom att våran danslärare ska filma det hela.

jag ska bara ta en lugn hemmakväll ikväll, ska göra så lite som möjligt hade jag tänkt. eller, innan jag börjar med det lugna ska jag hinna plugga en timme åtminstonde. jag måste läsa igenom lite dansteori inför provet på fredag och sen göra klart inlämningen om romarrikets fall. sen ska jag bara krypa ner i morgonrocken och lägga mig framför tv:n med lite chips och dip. jag vet att det är tisdag, men jag unnar mig själv det idag tillsammans med elin. vi är dock inte med varandra men båda ska ha en jävligt lugn och skön kväll. det behöver vi efter all stress i skolan och alla saker som ska lämnas in och även prov som ska göras. eller vad tycker du elin?


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Åhlens:)

2011-05-04 @ 18:13:33
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0