sail away with me honey, i put my heart in your hand.

2011-05-01 @ 21:08:34

sitter hemma i umeå framför datorn och pluggar med mamma nu. jag har skickat in ett hemprov och har dessutom snart gjort klart alla idrottsfrågorna om skador och livräddning. har två frågor kvar men måste fråga någon i klassen för jag blev riktigt osäker!

dagen i lycksele har iallafall varit riktigt bra, dock alldeles för kort. känns faktiskt som att hela helgen har varit för kort. det känns inte som att jag har hunnit göra någonting annat än att plugga.. eller jo, jag och erik var på kalas hemma hos annelie och stefan idag eftersom att han fyllde 49 idag. självklart så var det inte bara vi där utan resten av släkten också. tårta och kakor, det satt verkligen bra.

ska typ ta mig lite fika nu och sen börja dra mig mot sängen och ringa erik. har egentligen sovmorgon imorgon men har två möten jag måste iväg på tillsammans med mamma så det blir ingen sovmorgon för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0