sometimes i get a feeling that i never had before

2011-11-03 @ 20:32:05
det är torsdag idag och jag har inte gjort något vettigt alls under lovet förutom lite arbete med några skoluppgifter. igår vet jag inte riktigt vad jag gjorde, arbetade lite med en engelskauppgift. idag har jag däremot suttit och pratat med olivia i någon timme och blev till min lycka också bjuden på lussekatter. passade även på att övningsköra till knaften innan middagen där veronica skulle sova över hos en kompis, att köra i mörker och i lite halka var dock ingen hit enligt mig. antar att man måste köra i mörker några gånger innan man blivit van, det känns ganska obehagligt när man är ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0