' I JUST WANNA SHOOT YOU SOMETIMES '

2012-02-05 @ 20:37:11

efter att ha suttit på arlset och pluggat hela dagen tyckte jag bestämt att jag både behövde och förtjänade en paus (ett träningspass). jag satte mig på cykeln och trampade iväg till storsjöhallen för att köra ett kick´n box pass. hade dock ingen sparringpartner så fick köra tillsammans med tränaren. jag gav verkligen allt och pressade mig själv till max, ville bara lägga mig ner och dö på golvet efter passet. middagen var efterlängtad när jag kom hem kan jag säga. efter att både ha ätit och duschat sitter jag nu och glor i naturkunskapsboken och pluggar för fulla muggar (igen). kämpar med att komma ihåg alla dessa strukturformler, reaktionsformler, kretslopp etc. prov imorgon, önska mig lycka till. det lär behövas!



oktan,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0