' SOMEONE ASKED ME I´F I KNEW YOU, A MILLION MEMORIES FLASHED THROUGH MY MIND, BUT I JUST SMILED AND SAID I USED TO '

2012-02-23 @ 17:26:07

träningen har gått sjukt tungt den här veckan, det känns att kroppen är trött och slut sen helgen i kittelfjäll. varenda liten muskel värker och ömmar, benen och armarna känns tunga och mjölksyran kommer efter typ en minut. trots detta har jag bitit ihop och tränat varje dag den här veckan! måndag: längdskidor, tisdag: spinning, onsdag: kick´n box och ikväll torsdag: gym+bodycombat. ska bli sjukt kul med bodycombat ikväll då det är release för ett nytt program eller vad man nu ska säga, nya övningar och sånt. får dessutom sällskap av världens bästa felicia och då blir det hela ännu bättre. vilodagen imorgon är dock väldigt efterlängtad och behövlig för att jag ska kunna röra på mig utan att dö.

 
ett bodycombat klipp från release 50
(det ser inte jobbigt ut för fem öre, men jag kan säga att svetten rinner efter några ynka minuter och magen/ryggen värker som tusan efter alla rotationsövningar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0