' WHAT DOESN´T KILL YOU MAKES YOU STRONGER '

2012-02-26 @ 16:55:03

har haft en helt underbar och lugn helg fylld med massor av mys tillsammans med familjen. har även hunnit med att göra massa nödvändiga saker. fredag: åt tacos tillsammans med veronica och mamma och sedan blev det en massa godsaker i soffan framför filmen the break up.

lördag: började dagen med ett spinningpass innan jag och mamma åkte in till stan för att köpa lite presenter inför resan till skottland. jag hittade det mesta jag skulle ha och har nu bara två saker kvar att köpa. hittade även ett jättesnyggt "skjortlinne" på bikbok som jag letat efter ett bra tag, så jag slog till och köpte det. vi tog oss även en sväng förbi mediamarket för att mamma skulle kolla på en resehårtork och efter lite påtryckningar av henne så slutade det också med att jag köpte en ny mobil (efter att ha pratat om detta i över ett år så fick jag äntligen tummen ur röven och köpte en, fast om mamma inte tryckt på hade jag troligtvis väntat i ett år till). jag bakade ryttarkakor (underbart goda) och resten av kvällen tillbringades i soffan tillsammans med familjen, vi kollade på melodifestivalen och åt en massa godsaker (både kakor, godis och chips med dip).

söndag: tog sovmorgon innan jag och mamma for förbi ulla och martin för att prata och tigga oss lite fika. handlade på ica maxi, bland annat en ny övningskörningsskylt. självklart var jag tvungen att inviga den så vi körde hem och lämnade maten innan vi for ut och övningskörde till hillskär där vi släppte aike så att han fick springa lös, sedan körde vi en liten omväg genom massa villaområden på tillbakavägen.


marabou mjölkchoklad (till skottland)


saltlakrits i olika varianter (till skottland)


kokbok, svensk husmanskost (till skottland)


vitt "skjortlinne" bikbok 249 kronor


samsung galaxy sII


ryttarkakor


underbart vacker utsikt över hillskär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0