' I´M FEELIN BETTER THAN I EVER DID, IT´S POSSIBLE BUT NOW I KNOW, I´M FEELIN BETTER THAN I EVER HAD, IMPOSSIBLE DON´T EXIST '

2012-01-15 @ 16:24:00

helgen har bestått av jobb både fredag och lördag plus lite träning innan jobbet i lördags. idag har har jag bara haft en slappardag, eller kanske inte riktigt fullt ut. har suttit och läst igenom nästan sju texter på franska och översatt hälften av dem. hade tänkt börja med uppgifterna vi fått i läxa också, kunde dock inte börja med detta på grund av att jag inte tar mig in på devtalk (vår skolhemsida) och kan se vilka uppgifter det är. ibland hatar jag internet och allt som har med teknik att göra! såg ju faktiskt fram emot att ha hunnit göra klart det idag.

ikväll har jag tvingat mamma att följa med mig på kick´n box mellan fem och sex för att köra stenhårt och verkligen ge allt. jag hade även tänkt mig en timme på gymmet efter detta för att i första hand köra lite kondition och kanske även lite styrka om kroppen orkar. beror helt och hållet på vilken muskelgrupp som sätts i fokus på kick´n box passet och hur slut jag känner mig i kroppen. mage och rygg tycker jag att jag borde orka köra i vilket fall som helst, så lite styrka lär det nog blir hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0