' WE GONNA FLIP THESE LEAVES BACK UPSIDE DOWN '

2012-01-09 @ 20:44:40

det har varit oerhört lugnt på bloggfronten under en period, jag har dock tänkt att det ska bli ändring på det nu. tänkte sammanfatta mitt jullov lite kort eftersom att det var ett bra tag sedan jag skrev, julafton spenderades tillsammans med familjen i skellefteå med släkten. fick massvis av fina julklappar, mestadels saker för att flytta hemifrån så småningom. nyårsafton spenderades i umeå hemma hos my tillsammans med några underbara människor från klassen, vi lagade en god middag, spelade galenpanna, åt en underbart god mintchokladtårta (som jag själv bakat=stolt tjej), kollade på fyrverkerier, pratade och skrattade.

har fått en hyffsat bra start på det nya året måste jag säga, har kört igång stenhårt med träningen. känns fruktansvärt skönt, har stora planer med min träning det här året! lyckades dock sträcka ljumsken i söndags när jag var och tränade och det gjorde ont så in åt helvete, kunde knappt lyfta på benet men det känns lite bättre idag. det går åt rätt håll och förhoppningsvis är jag fit for fight inför årets första kick´n box pass som äger rum på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0