' WE´LL BE OKEY, JUST KEEP THE FAITH '

2012-01-19 @ 23:26:49

ligger i sängen totalt utslagen efter kvällens stenhårda träning som bestod av en timme på gymmet där fokusen framförallt låg på kondition men det blev även lite styrka (armar, rygg) och sedan bodycombat i ytterligare en timme. tror helt seriöst inte att jag har svettats så mycket som jag gjort ikväll någon gång i hela mitt liv. förutom att svetten sved i ögonen så var det så fruktansvärt jävla underbart att bara känna hur den rann och att man verkligen "köttade" under hela träningspasset! har tränat varje dag från och med i lördags och har i stort sett kört två timmar varje gång. kroppen förtjänar med andra ord lite vila i helgen, fredag och lördag ska jag låta kroppen få återhämta sig för att sedan köra stenhårt på söndag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0