' ALL THE BAD BOYS ARE STANDING IN THE SHADOWS AND ALL THE GOOD GIRLS ARE HOME WITH A BROKEN HEART '

2012-05-21 @ 23:08:49
var och fixade till min kaluffs hos frissan idag, det blev lite ljusare, lite kortare men framförallt mycket fräschare! for sedan direkt från frissan till storsjöhallen för att träna, kändes lite dumt att "smutsa ner" mitt fräscha hår direkt efter en klippning samt färgning men vad gör man inte för att få träna? körde en timmes högintensiv spinning som gick förbaskat bra bortsett från att min puls strulade lite. pratade med niklas (instruktören) om det efter passet och kom fram till att det kan bero på hur lång tid innan eller hur nära jag tagit min astmaspray innan passet då ventoline kan påverka pulsen en aning. sedan vandrade jag vidare till cxworx för att döda min rumpa, mina ben, min mage och min rygg och jag lyckades kan jag säga!



detta visar lite snabbt vad cxworx är för er som inte redan vet det


nu ligger jag utslagen i sängen med kvällsfika i magen och ska bara ställa alarmet på telefonen innan jag ska sussa gott. klockan ringer sex imorgon bitti och då är det bara att kliva upp och dra på sig träningskläderna för att dra iväg på lite morgonträning. blir ett fyrtiofem minuters spinningpass, ett perfekt sätt att starta dagen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0