' I CAN´T FIND THE WORDS TO EXPLAIN, JUST HOW MUCH YOU GOT ME GOING INSANE '

2012-05-14 @ 23:22:12
kvällen har försvunnit i en jädra fart! hann i princip bara komma hem från skolan, käka lite middag och byta om till träningskläderna innan det var dags att trotsa stormen genom att sätta sig på cykeln och trampa iväg till storsjöhallen. har blåst som fan hela kvällen och det låg ett gigantiskt träd mitt på cykelvägen när jag cyklade dit! körde ett högintensivt spinningpass i en timme, benen trampade på som aldrig förr och konditionen känns ganska bra. passade även på att köra cx worx i en halvtimme när jag ändå var igång och på plats innan jag satte mig på cykeln och trampade hem. kvällsfikat satt som ett smäck i magen och duschen var välbehövlig, kändes nästan som att jag badat med kläderna på eller något, så svettig var jag. nice huh? tänkte lägga ut en bild men kom på att jag kanske inte ska plåga er med den synen, ni kanske får mardrömmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0