' GET DOWN, COME ON, GET INVOLVED, GET INVOLVED WITH ME '

2012-05-13 @ 12:07:04
kände mig helt död imorse när jag vaknade, satt som en zombie vid köksbordet och åt fukost så mamma tyckte att jag borde ta en promenad i det fina vädret. mycket riktigt så lyssnade jag på henne för man ska väl lyssna på morsan, right? snörade på mig dojjorna och tog med mig hunden på en härligt uppfriskande promenad. solen värmde ordentlig men det blåste riktigt kallt, så hade velat ha typ luftkonditionering jackan och vantar på händerna. gick tre kilometer i ett hyfsat tempo och bara njöt och känner mig mycket piggare nu. provade även runkeeper och måste säga att den var bättre än vad jag trott, det strulade lite med gps saken i början men det började funka sen.

sitter för stunden och äter några bitar choklad framför lite skolarbete och ska snart springa över till grannarna och fråga om lille gunnar vill följa med till storsjöhallen och kolla på veronica när hon ska ha gymnastikuppvisning. han är helt besatt av veronica (kicki, som han säger) så han lär bli jätteglad om han får följa. jag bör kanske tillägga att gunnar är en treårig lite pojke som bor granne med oss, inget perverst med andra ord. han ser bara upp till henne!


holmsundsgymnasterna a-truppen
friståendeprogram östersundscupen 2010
foto: maria rehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0