' HE FEELS SO UNLIKE ALL THE OTHERS '

2012-05-12 @ 16:00:16
sitter all by myself och äter världens godaste red curry chicken gryta, mina smaklökar befinner sig i thailand at the moment! lite senare vankas det jobb på konsum i fem timmar, min ordinarie tid, gårdagen blev lite extra bara. min helg känns inte så "helgig" med andra ord men det blir cashflow iallafall och det uppskattas alltid. vad ska ni göra ikväll? jag längtar typ redan nu tills jag slutat jobba och får komma hem, lägga mig i soffan, plocka fram chokladkakan (marabou jordgubb såklart), äta lite chips och bara se någon random skit på tv. dessa små enkla saker är guld värda för mig, det är då jag slappnar av och jag behöver slappna av nu, kroppen är trött och huvudet är ännu tyngre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0