' I AIN´T GOT NO BOYFRIEND AND YOU AIN´T GOT NO GIRLFRIEND SO WE CAN BE FRIENDS '

2012-05-20 @ 13:41:59
gårkvällen var riktigt bra, tack för en underbar kväll alla inblandade! åt god middag på scandic, chillade ute på stan, köpte hur mycket gotta som helst och dog framför några skräckfilmer. kom hem strax efter halv tre, hade sån tur att moa skjutsade mig hem också, tack! sängen var grymt skönt och tittade en extra gång under sängen innan jag somnade så att inte något äckel ur filmerna vi såg skulle vara där. ställde väckarklockan och klev upp vid tio, var en aning död men bättre att kliva upp och få någonting gjort än att att sova bort hela dagen. käkade en god frukost och har nu suttit på arslet med datorn i knäet och kämpat på med skolarbetet i ganska många timmar. duktig tjej! funderar på att gå upp och hämta en bit av chokladkakan med polkagrisar för att få lite extra energi till att fortsätta plugga.

funderar på att dra ut och springa innan middagen också men vet inte riktigt om mina benhinnor skulle tycka om mig efteråt. kanske blir spinning ikväll istället då det är lite mer skonsamt eller så blir det bara soffan då det är extremt avslappnande för kroppen, jag har det inte lätt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0