' I NEED SOME LIGHT, IT´S WAY TO DARK, TURN ALL THE LIGHTS ON '

2012-05-19 @ 15:27:09

klev upp tidigt imorse för att dra iväg till storsjöhallen och träna tillsammans med veronica. vi körde cxworx i en halvtimme och efter det blev det bodycombat i en timme. tog i som fan och alla muskler kändes som gelé efter att det var slut. det enda negativa med dagens träning var att jag började blöda näsblod mitt under bodycombaten och det sprutade verkligen. det hindrade mig dock inte från att fortsätta, körde in en sån där snygg papperspropp och tog i ännu mer. var bara lite svårare att andas genom bara den ena näsborren när man flåsar som en gris.

kom hem och var bokstavligen genomblöt av svett, käkade lite och längtade efter duschen, men icket. mamma hade bestämt att jag skule hjälpa henne ute i trädgården först så var bara att dra på sig lite mer kläder, ta på sig handskarna och börja rensa ogräs i rabatten tillsammans med alla hundratals äckliga maskar, spindlar och myror. börjar tro att det var ett försök till att bota min spindelfobi... 

nu har jag iallfall duschat och gjort mig iordning för att om ungefär en timme dra till stan. ska möta upp moa, my och anneli på vasaplan vid fem för att dra och käka middag och sedan vet jag inte riktigt hur planen för kvällen ser ut. lär ju vara mycket folk i rörelse iallafall eftersom att det är kulturnatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0