' JAG HÖRDE VAD DU SA, BAKOM RYGGEN VAR DU SVAG '

2012-05-22 @ 10:11:48
tog mig upp imorse trots att jag kände mig och såg ut som en zombie. släpade mig iväg till hallen och satsade järnet på spinningen, pulsen hängde med och svetten rann. vi var inte många som var där och kämpade men några tappra krigare var vi allt. stämningen var på topp, musiken var super och alla utmanade verkligen, grymt impad med tanke på att klockan faktiskt bara var sju en tisdagmorgon.

med en rejäl frukost/lunch i magen och nyduschad är jag nu redo för att kämpa vidare på skolan. har tre lektioner nu på eftermiddagen och känner mig inte allt för taggad men bara att bita ihop nu när det bara är sjutton dagar kvar till skolavslutningen (om man inte räknar med idag).


jag vägrar ge upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0