' LOOK, I GOT WHAT I NEED TO GET YOU HOOKED, I STEAL ALL YOUR HEART I´M A CROOK, ONE FRIDAY NIGHT, I´M SORRY, I´M BOOKED '

2012-05-07 @ 22:55:49
kvällen har spenderats på storsjöhallen i en och en halv timme, körde ett högintensivt spinningpass och cx worx tillsammans med veronica. kändes fruktansvärt bra att min über tränade lillasyster tyckte att spinningen var jobbig och dog lite halvt under passets gång. då kände jag mig för en gångs skull lite mer vältränad än henne, när det gäller kondition iallafall. hon klår mig verkligen med hästlängder när det gäller armstyrka osv. jädra gymnast alltså! förövrigt så kändes det helt underbart att träna igen efter en och en halv veckas förkylning, en obeskrivlig känsla att bara pressa pulsen till max och känna mjölksyran i varenda liten muskel. lovely!

cyklade hem helt genomblöta av svett och åt världens godaste müsli till kvällsfika, no kidding, ni måste prova den! tog en välförtjänt varm dusch, stretchade ordentligt framför hockeyn som resulterade i vinst och fick en välbehövlig och ordentlig ryggmassage av min kära mor. en riktigt bra kväll med andra ord!


axa f-müsli berries


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0