' SOME DUDES GOT PROBLEMS WITH ME OVER THERE, I AIN´T CARE, THEY MACK ALL TYPE BUT THAT´S ALRIGHT '

2012-05-12 @ 13:08:50
gårkvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. hann bara komma hem och börja laga middagen så ringer dem från konsum och frågar om jag kan hoppa in och jobba. var bara att stassa om till arbetskläder, kasta sig på cykeln och trampa iväg. mamma var världens gulligast som kom förbi med en matlåda under min rast eftersom att jag inte hann äta innan jag for. jobbade i nästan fem timmar och när jag kom hem dog jag i soffan framför transformers med en chipsskål i handen.

imorse vaknade jag en aning död men tog på mig träningskläderna och cyklade iväg till storsjöhallen för att träna. körde cx worx i en halvtimme och sedan kom felicia och gjorde mig sällskap på bodycombat i en timme. riktigt grymt gjort av henne med tanke på att hon var ute igår och kom hem vid tre inatt. vi kämpade på och svettades som små grisar, hann även ha en skön liten pratstund efter passet innan det var dags att dra hem. så nu sitter jag vid köksbordet och äter yoghurt med världens bästa müsli och bara njuter av att jag snart ska duscha.

sedan blir det att gå ut och njuta av solen medan den lyser! ska även äta några bitar av den underbart goda marabou jordgubb som kommit tillbaka inför denna sommar till min stora glädje. malin var min räddare i nöden igår när jag upptäckte att den fanns i butiken men att plånboken var hemma. ett stort tack!


jag älskar marabou fabriken för att dem tagit tillbaka denna goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0