' I REMEMBER TEARS STREAMING DOWN YOUR FACE WHEN I SAID, I´LL NEVER LET YOU GO '

2012-05-15 @ 19:07:27
var tvungen att byta ut träningen mot en kväll hemma i soffan då plugget har tagit över mitt liv lite smått. har hur mycket som helst som måste göras, några restuppgifter och några uppgifter som vi håller på med i skolan just nu. hade tänkt få ihop en början på internationella konflikter uppgiften, skriva klart det sista på en av restuppgifterna och sedan måste jag göra klart läxan vi har i franska. några meningar som ska skrivas, verb som ska böjas och några glosor som ska pluggas in. bäst att jag börjar med andra ord!

vill hinna klart med det jag tänkt och måste göra i skolväg ikväll innan hockeyn börjar och sedan kommer jag måsta bläddra emellan det och desperate housewifes. börjar närma sig sista avsnittet och det blir bara mer och mer dramatiskt. jag börjar bli lite nervös inför hur det hela ska sluta om jag ska vara ärlig!


desperate housewifes season 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0