' I JUST WANNA STAY, STAY, STAY '

2012-05-18 @ 15:36:40

gårdagen bestod av en massa plugg och det går faktiskt framåt måste jag säga! borde ha hunnit göra klart allting tills på söndag om jag fortsätter på det här viset. tog även en liten tripp till håkmark där vi hälsade på lilla vorsteh valpen charlie innan vi for till ica maxi för att handla lite käk. efter middagen så vankades det träning, veronica följde med mig och körde järnet på bodycombat.

idag vaknade jag rätt tidigt och har hunnit göra en massa saker. började dagen med att göra undan lite skolarbete innan det var dags att baka en chokladkaka med polkagrisar tillsammans med veronica. när kakan var klar tog vi (jag, mamma och veronica) på oss träningskläderna, for till banken för att fixa id och bankkort till veronica och sedan drog vi iväg ner till ett spår vid vattnet för att springa en stund. jag och veronica sprang medan mamma powerwalkade med hunden. gick väldigt bra för att vara första gången på länge, kände av benhinnorna och knäna litegrann men det var otroligt skönt att bara springa en stund.

nu sitter jag här med ricinolja i håret och ska snart kasta mig in i duschen och göra en hårinpackning innan jag kryper ner i myskläderna och spenderar resten av kvällen i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0