' HERE WE ARE AGAIN AND I FEEL THE CHEMICALS KICKING IN '

2012-05-29 @ 16:31:00
slutade skolan för ett litet tag sen och har just tryckt i mig min matlåda bestående av pasta och fläskfilé, lite lyx med fläskfilé på en tisdag bortsett från den sunkiga pastan till. gott vare iallfall och maten ligger nu bra i magen och jag är redo för att byta om till träningskläderna, dra på knäskyddet riktigt ordentligt och börja vandra mot umestan och i:20 området. det vankas lite löpning ikväll, är anmäld till blodomloppet och eftersom att jag är en kämpe i alla lägen (på både gott och ont) så ska jag delta trots knäet. vet inte om jag kommer kunna springa eller bör kanske säga jogga eller om jag kommer måsta gå runt men jag får ta det som det kommer helt enkelt och göra det bästa med tanke på mina förutsättningar. hade dock sett fram emot att slå mitt person bästa på fem kilometer men det lär få vänta till något annat lopp eller nästa år.

 
blodomloppet 2012, let´s go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0