' WE WATCH THE SUN GO DOWN '

2012-05-30 @ 19:34:03
har gått runt som en zombie hela dagen, var oerhört otaggad på skola imorse men släpade mig iväg ändå. gjorde bort ett muntligt prov i naturkunskap som handlade om genteknik, gick hyfsat trots få timmars sömn. hade även nationellt prov i franska idag, hörförståelse var det som stod på schemat och ska jag vara ärlig så vette tusan hur det gick. jag har dock redan insett att jag inte har någon framtid som fransktalande så förväntar mig väl inte något superbra betyg direkt.

sen jag kom hem har jag spenderat varenda liten sekund i soffan med datorn i knäet och skrivandes på alla restuppgifter. snälla, kan inte någon bara krascha min dator så att jag inte kan plugga mer eller göra mina uppgifter åt mig? är dödligt less men det är bara fem skoldagar kvar nu! ska fortsätta ruttna vid datorn nu och se om jag blir klar med något mer innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0