' WELL I KNOW THE FEELING OF FINDING YOURSELF STUCK OUT ON THE LEDGE, AND THERE AIN´T NO HEALING FROM CUTTING YOURSELF WITH THE JAGGED EDGE '

2012-05-06 @ 12:34:27
kämpar på med skolarbetet denna söndag, förutom att jag gråter lite lätt över att det typ har blivit vinter över natten så gråter jag också över alla restuppgifter som måste fixas, vanliga inlämningar som ska göras och att jag fortfarande inte är helt frisk. jag är väldigt positiv idag, jag vet. det går dock framåt gällande skolarbetet, sakta men säkert. tre restuppgifter är klara så nu återstår bara en restuppgift till som ska skrivas och sedan ett omprov som ska fixas på fredag. sen är äntligen den förbannade restuppgiftslistan (helveteslistan) tom, som jag längtar alltså!


den kommande veckans schema


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0