' WHEN EVERYBODY JUST FUCKING AROUND IN YOUR LIFE, GET THEM OUT OF IT '

2012-05-16 @ 23:36:55

kvällen har bestått av ett hårt, intensivt och svettigt kick´n box pass tillsammans med frida. hade mer styrka i armarna när vi körde "ringen" i slutet av passet idag än vad jag någonsin haft tidigare. styrkan blir bara bättre och bättre och så även tekniken, slagen har alltså förbättrats på alla möjliga sätt och bättre ska det bli! väl hemma så passade jag på att ta en lång dusch, göra en hårinpackning i mitt torra och ledsna hår och tigga mig en ordentlig ryggmassage av mamma. har några riktigt ordentliga muskelknutar uppe vid nacken som jag skulle göra vad som helst för att bli av med! mamma kämpar dock på med dem så förhoppningsvis blir det bättre så småningom. tack mamma!


hit hard, hit fast and protect yourself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0